2010. december 16., csütörtök

"Firkálgatok"

Bejegyezte: Inka dátum: 21:29
Hogy mégis mennyire jó ötlet az, hogy én is elkezdek blogolni, és rászabadulok az emberiségre azt nem nagyon tudom, majd megmondják mások helyettem. De barátnőm nyüsztetésére elérkezettnek érzem valamelyest az időt, hogy nekikezdjek a saját blogomnak. Elsősorban könyvek, filmek, animék lesznek porondon, amiket szeretek, vagy szeretnék, hogy megszeressek, több kevesebb sikerrel.
Szívesen megfogadom mindenki tanácsát, hogy mit lenne érdemes megnézni, elolvasni, időt áldozni rá, de sokszor, mégsem ítélem úgy meg az adott dolgot mint maga az ajánló. Túl kritikus vagyok, bár amíg nem szóltak nem láttam magam annak. Mindenben látok egy kis hibát, a jó dolgok mellett is. De szerintem az a jó olvasó, néző, aki meglátja azokat a nüansztnyi kis hibákat is amik akadnak -és miért is ne akadnának, hiszen semmi sem lehet tökéletes- az általuk kedvelt dolgokban.

Ennyit így első körben. Első firka kipipálva:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Inka firka Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei