2011. február 18., péntek

1. díjam :o)

Bejegyezte: Inka dátum: 16:06
Megkaptam eddigi blogos életem (:oP) első díját! Nagyon szépen köszönöm Francicánaknak!
 A díjjal kapcsolatos szabályok:
1. Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek
2. Belinkelni azt a személyt akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3. Továbbadni 3-5 tehetséges , lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük.


Én azoknak továbbítom, akiket szeretek olvasgatni:

2 megjegyzés:

Ildy on 2011. február 18. 21:16 írta...

Szia Inka!
Először is nagyon gratulálok az első díjadhoz, igazán megérdemelted! Én viszont nem, mert kissé hanyagoltam mostanában a blogom, le vagyok maradva egy csomó bejegyzéssel.:(
De köszönöm, hogy nekem is továbbítottad, és örülök, hogy olvasod, amit firkálgatok néha!:)
Köszi,
Ildy

Inka on 2011. február 18. 21:41 írta...

Kedves Ildy!
Nagyon szépen köszönöm:o)
Én is le szoktam maradni, magam mögött, sokszor van, hogy gondolatban már összeállítottam a postot, de megírni már nincs időm, mert kalandozok ezer fele!
Ne aggódj nekem van még mit olvasnom a blogodon;)

Inka

Ps.:Örülök, hogy te is megszeretted Brandon ezredest:)!

Megjegyzés küldése

 

Inka firka Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei